Anmälan till kursen Sökläger! ÅHÖRARPLATS!

Tänk på att fylla i fullständiga personuppgifter. Anledningen är att vi samarbetar med Studiefrämjandet och kurserna går som en studiecirkel. Studiefrämjandet behöver dessa uppgifter i sin redovisning. Inga personuppgifter lagras utanför ramarna av GDPR.

För/Efternamn
Personnummer
Postnummer
Epost
Hundras *
Hundens namn
Hundens födelsedatum
SBK medlemsnummer**
Betala med   Betalning av kurssavgift (800 kr) sker till bankgiro 5205-4848 eller Swish 1231612860. Ange ditt namn som referens.

* Om du har en blandras behöver du inte välja någon ras

** Observera att man måste vara medlem i Borlänge Brukshundklubb för att kunna deltaga i kursen. Är du inte medlem eller om du är medlem i annan SBK-ansluten klubb måste du även bli medlem i Borlänge Brukshundklubb, länk till SBK´s onlineanmälan finns här under. Anmälan är bindande då medlemsskap och kursavgiften betalats.

Bli medlem i Borlänge Brukshundklubb